matematica meditatii

Sa invatam de placere, nu de nevoie!

Probabil ca motivatia invatarii reprezinta, practic, cea mai mare problema cu care se confrunta sistemul de invatamant romanesc, careia adultii nu i-au gasit decat un singur leac: sedintele de pregatire particulara sau meditatii. In afara de calitatea precara a actului educational, elevii romani gasesc tot mai greu argumentele pertinente pentru a se ocupa cu maxima seriozitate de parcurgerea aprofundata a programei scolare la fiecare disciplina de invatamant.

Din aceste motive, in special la materiile de baza, precum matematica, elevii pornesc inca din clasele mici cu numeroase lacune, care se vor face resimtite la final de ciclu gimnazial si la liceu.

Asadar, orele de meditatii matematica isi propun, nu doar acoperirea acelor “gauri” pe care cel mic le “dobandeste” din lipsa de sargiuinta, dar si ca urmare a predarii deficitare a materiei la clasa, cat si largirea orizontului informational pentru elevii capabili de performanta. Astfel, asimilarea informatiilor si dobandirea competentelor specifice fiecarui continut se va realiza treptat, continuu, iar elevii vor intelege mult mai bine conexiunile care exista intre anumite teme sau informatii.

Prin urmare, cadrul didactic care efectueaza sedintele de meditatii matematica in Bucuresti au, astfel, posibilitatea de a reusi recuperarea lacunelor si surmontarea diferentelor in cazul elevilor cu probleme de invatare si incurajarea invatarii. In vederea dezvoltarii personale si profesionale, elevii trebuie incurajati sa invete din placere si nu de nevoie. Astfel, parcurgerea programei scolare si insusirea cunostintelor se va realiza intr-un timp mult mai scurt si intr-un mod mai eficace.

Evaluarile continue pe toata durata semestrului, lucrarile scrise de la finalul acestuia, cat si examenele de la final de ciclu de invatamant starnesc, intotdeauna, un impuls care ii determina pe parinti sa aleaga cel mai potrivit dascal pentru copii lor.
De cele mai multe ori, pentru elevii din Romania, consolidarea si aprofundarea cunostintelor reprezinta, adesea, un process anevoios si de durata, care le da mari batai de cap elevilor de toate varstele. Rezultatele din ultimii ani de la Evaluarea Nationala si Bacalaureat arata un lucru ingrijorator pentru o tara in care tehnologia este in plina dezvoltare. Statisticile recent elaborate dovedesc ca aproximativ 20% dintre elevi invata cu adevarat.


Sursa studentie.ro – despre meditatii matematica Bucuresti, la preturi mici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *