google optimizare seo

Cand vine vorba despre motoarele de cautare, majoritatea utilizatorilor de internet nu baga in seama multe dintre aspecte. Daca este sa vorbim in general, atunci orice motor de cautare precum Google sau Bing, are in spate un algoritm bine pus la punct ce insumeaza sute de parametri si factori de ranking. Pe baza acestora, se returneaza cele mai bune si mai relevante cautari catre persoana care a cautat un anumit serviciu sau produs, in principal o anumita expresiecheie.

Mediul web este in permanenta parcurs de catre diversi “spiders”, astfel reusind sa indexeze intr-un timp foarte scurt milioane si miliarde de pagini si siteuri noi.

In mod evident, fiecare algoritm in parte este patentat si ascuns utilizatorilor de rand, insa agentiile de publicitate si de optimizare web vor veni mereu in ajutorul clientilor pentru ca siteurile si afacerile acestora sa fie in top. Multi dintre factori au ramas constanti, de aceea cand vine vorba despre optimizarea SEO, agentiile din toata lumea folosesc practic aceleasi principii. Este vorba aici despre optimizarea on-page si off-page, pornind de la optimizarea de etichete meta precum descrierea si titlul unei pagini si pana la activitatea propriu zisa de link building, care necesita ore intregi de munca in vederea obtinerii de linkuri
cu autoritate in domeniu ce vor ajuta un site sa “creasca”in ochii Google!

Despre optimizarea seo

Cu totii stim ca informatia trebuie sa fie unica pe site si cat mai mult continut relevant. Daca veti avea un site care nu spune nimic nou, care doar copiaza informatii din surse diverse, atunci tot acest proces de optimizare seo va fi in van deoarece puteti fi blocati de catre Google, penalizati si scosi din cautari!

Nu trebuie sa abuzam de anumite practici onpage (asa numitele Update-uri Panda) sau offpage (Update-uri Pinguin) care incalca termenii si conditiile motoarelor respective.

google panda

Fiecare site in parte este tratat in mod diferit, in functie de motorul de cautare pe care il folositi. Daca ar fi sa ne intrebam care este costul corect pentru o optimizare, aici raspunsurile difera mult. In principiu, in Romania si nu numai, procesul de link building se bazeaza foarte mult pe advertoriale, postari in bloguri, directoare web, directoare de articole, mai precis fiecare agentie de publicitate are tehnici specifice!

Pentru a incheia, sa raspundem cititorilor nostri la una dintre cele mai arzatoare intrebari: exista garantii SEO sau nu? Evident ca da, insa se recomanda acele agentii de publicitate si optimizare seo care ofera garantii de trafic si nu garantii de locul 1 in top Google! Pentru optimizarea organica, fara reclama prin Adwords, se pot oferi garantii de trafic, in urma unor tehnici corecte, white hat, atat onpage cat si offpage. Deoarece nimeni nu poate controla pozitiile dintr-un algoritm de cautare, trebuie avuta in vedere perspectiva cresterii rankingului pe termen mediu si lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *