Lifestyle

Exerciții de yoga pentru un sex mai bun. Poziții care îți alimentează viața amoroasă

Cu yoga nu numai că îți găsești centrul interior și îți întărești mușchii, dar poți și contribui la îmbunătățirea vieții sexuale prin exerciții specifice de yoga. Cum te ajuta yoga în partidele de sex? Exercițiile de yoga pentru un sex mai bun îţi cresc flexibilitatea și elasticitatea, în special în zona șoldurilor, și deschid o gamă complet nouă de mișcare pentru noi poziții sexuale în pat. Prin deschiderea șoldurilor, întinderea și întărirea mușchilor picioarelor și promovarea circulației sângelui în zona planșeului pelvian și a organelor sexuale, creezi toate condițiile pentru a face dragoste împlinită și intensă.

Poziția de cămilă aduce ușurință în viața amoroasă

Yoga nu poate îmbunătăți doar viața noastră sexuală făcând-o mai flexibilă din punct de vedere fizic. Tensiunile emoționale care te împiedică să te relaxezi în timp ce faci sex, pot fi ameliorate și cu exerciții de yoga. Poziția de cămilă este deosebit de eficientă aici.

Scopul poziției de cămilă este să te împaci cu tine și cu corpul tău, să eliberezi blocajele emoționale și să-ți găsești pacea. Pentru că deseori îţi lipsește acest lucru în viața amoroasă. Poziţia cămilă este o ipostază de yoga care este folosită înainte de sex. Lucrul grozav, este că nu ai nevoie de cunoștințe anterioare de yoga, pentru că cu această poziție nu trebuie să te apleci prea mult. Singurul lucru pe care ar trebui să-l ai la dispoziție, este puțină flexibilitate.

Happy Baby (Ananda Balasana)

  • Deschide șoldurile și interiorul coapselor
  • Ameliorează tensiunea și stresul.

Pisica /Vaca (Marjaryasana / Bitilasana)

  • Alungește coloana vertebrală
  • Stimulează pelvisul.

The Looking UpDog (Urdhva Mukha Svanasana)

  • Crește fluxul de energie și sânge
  • Întărește fesele și mușchii trunchiului.

Placa (Chaturanga Dandasana)

  • Antrenează mușchii spatelui
  • Extinde coloana vertebrală
  • Încordează mușchii abdominali.

Fluturele (Baddha Konasana)

  • Deschide șoldurile și zona inghinală.

Picioare sus pe perete (Viparita Karani)

  • Crește fluxul de sânge în regiunea pelviană
  • Promovează respirația profundă și relaxarea.

Podul deumăr (Setu Bandha Sarvangasana)

  • Ajută la mobilitatea șoldului. 

Câine cu fața în jos (Adho Mukha Svanasana)

  • Corpul este întins
  • Alungește mușchii coapsei și a coloanei vertebrale.

Poziția mână-picior (Supta Padangusthasana)

  • Întinde șoldurile, zona inghinală și coapsele
  • Este recomandată o centură de yoga pentru acest exercițiu.

Porumbelul (Eka Pada Rajakapotasana)

  • Deschide șoldurile
  • Ameliorează tensiunea din pelvis.

Yoga întărește și modelează corpul. Multe exerciții antrenează podeaua pelviană, zona genitală și mulabandha (blocarea rădăcinii), ceea ce poate duce la orgasme mai intense. Când sângele curge în organele genitale, te exciţi și plăcerea și sensibilitatea cresc. Tensiunea din șolduri afectează modul în care se mișcă pelvisul. Muşchii şi articulaţiile rigide pot afecta negativ sexul şi pot reduce probabilitatea de a avea un orgasm. Yoga reduce tensiunea și ajută la deschiderea șoldurilor și la relaxare.